التخطي إلى المحتوى الرئيسي

قصص سكس ساخنة حكايتى مع المتزوجين وانا عمرى 16سنه

 



وانا عمرى 16سنه كنت اعمل فى مجال الكمبيوتر

وكنت بشتغل مع واحد صحبى انا وهوه كنا ماسكين محل صيانه اجهزه لى حسبنا

وكان شريكى من منطقه شعبية وكنا بنعمل صينات لى سيبر تبع واحد زبون
كنا مساؤلين الصيانه


ومراته كانت بتتعب وبتشتغل قصاده
وكانت كبيره فى السن عمرها 40 سنه واكتر
وعندها بنت متزوجه وبنت من عمرى 16سن


وفى يوم كنت بتكلم مع صديقى بقوله الواحد عايزلو واحده ترم عظمه نفسه ينيك يجدع

انا اصحابى كلهم اكبر منى وانا مش بصاحب حد من سنى لنى ديما دماغى كبيره ولسانى لبق فى الكلام وبعرف اعمل علاقات قوية وبى ناس كبيهر بسهوله جدا
المهم صحبى اسمه احمد
قالى بس كدا لو معاك 15جنيه حخليك تنيك قلتله انتا بتهزر ولا بتتكلم بجد
المهم خدنى ورحنا قلتله انتا مودينا هنا ليه قالى حخليك تنام معا
مرات صاحب السيبر ده
بدون زكر اسمه طبعا

ولقيته راح لى الرجل صاحب السيبر

واخده على جنب
قاله ماشى بس بعد مقفل السيبر
قالى خليك قاعد لحد ميقفل السيبر
وحتطلع معاه
وبعد كدا لقيته قالها اطلعى اتشطفى ونزلى البت من فوق
كنت علشن اطلع يبعت بنته تجيب عشاء
وعلاشن انزل يبعتها تجيب اى حاجه

المهم دخلت الاوضه ولقيت واحده طلعالى بى قميص نوم منغير كلوت ولا سنتيانه
ولقيت جوزها معانا فى الاوضه وبى قولى انا عارف انك مستغرب ان انا اوفقك على كدا بصرحه خفت
لنى مكنتش اعرف ان فى ناس كدا ومكنتش قريت عنهم على النت
ولقيته بى قولى فين الفلوس
مكنش معايا غير 13.5 جنيه ونص
وقالى فين الباقى قلتله يبقالك قالى هوه بعد العيد يتفت الكحك
المهم فضلت انيك فيها 3سعات وهوه كان فى الاوضه وعمال يولع فى سجاير ويشغل المروحه علشان المروحه كانت بتعمل صوت علاشن الصوت بتاع مراته وانا بنيكها ميطلعش بره لى بنته
ودى كانت اول مره انيك فيها واحده
كان كسها كبير قووى وكانت جميله قوووى وبززاه كبيره وكلها مطبات
وفضلت انزل مص فى بزازه وانيكها فى كل الاوضاعوالحس فى كسها وامصمص الزنبور
ونزلت 3 مرات فى ال 3 سعات دول
وفضلت انيك لحد ما الصوت بتاعها بقى يرج الاوضه
و**** العظيم قلتلى قدام جوزها انتا لمى تبكر حتبقى فاجر وفعلا انا لمى بنيك واحده مبرحمهاش وبخليها مش عايزه تسبنى من قمة المتعه اللى بخليها فيها
وفضلت سنه بتعامل معاه لحد موصل سنى 17سنه وبعد كدا الرجل قفل السيبر ومبقتش
عارف اوصلو
الست دى هيه اللى علمتنى السكس وكبرتلى زبرى
انا زبرى كان صغير من كتر الممارسه معاها هيه بقت ادمنتنى وجوزها كان بى حبنى انيكها قدامه لدرجه انى مبقتش ادفع فلوس

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

خرم طيز اختي يبتلع زبي بالكامل - قصص سكس

  خرم طيز أختي يبتلع زبي بالكامل قصص جنس محارم اخوات هذه قصتي مع خرم طيز أختي الذي قلب حياتي، في يوم الساعة الواحدة ليلا كنت أنا وأختي مشاعل في الصالون نتفرج على التلفزيون كان في فلم مصري كوميدي وفي اثناء الفلم كنت انظر إليها بشهوة فقد كانت تلبس تي شرت احمر لاصق بالجسم حتى انه اظهر صدرها الممتلئ الصغير وتنوره سوداء تصل إلى ركبتها وكنا نجلس على كنبه عريضه وأحيانا تنام على بطنها وتتفرج وتضع رجولها على رجولي وطيزها الصغيرة بارزه إلى وجهي، قامت وقالت بروح انام مش قادره اكمل الفلم مره نعسانه وبعد نصف ساعه بعد انتهاء الفلم روحت غرفتهم وليقت خلود وعبير نائمات ومتغطيات ومشاعل نائمه على ظهرها وقد ظهر كلسونها (كلوتها) وكان فخدها الايمن عاري والكلسون داخل طيزها والاحاف بعيد عنها بسبب حركتها عند النوم، اقتربت منها ورفعت باقي التنورة إلى الاعلى حتى اشاهد باقي طيزها البكر وانا أحسس على طيزها بيدي اليمنى واضع يدي اليسرى على زبي اجلخ وانا اضغط على طيزها بقوه خفيفة حتى لا تصحى وبعدين حطيت زبي على فخدها العاري وامرره يمين ويسار ولما حسيت اني بفضي رحت الحمام وكبيت وغسلت زبي ونمت، وفي يوم كنت خارج البيت و...

حكايتي مع طياز اخواتي البنات ومتعة النيك الخلفي مع محارمي

  اليوم سأحكيلكم حكايتي مع طياز اخواتي البنات وكيف عشقت النيك الشرجي، نبداء مع قصة الاولى عمرها 33 سنة مسكت في جوالها صور مخفيه لها وهي عريانه ومقاطع تتمحن فيها ومره جبتها الشقة عندي ووريتها الصور وجلست تبكي وقالت اي شي تبيه راح أسويه لك بس اهلي لا يدرون وهي عندها ولدين وكانت مره خايفه قالت تبي فلوس سيارة راح اعطيك إياها طبعا هي مدرسه وعليها جسم مره مووووت حق نيك وبعدين قلت لها انا ابي شي غير الأشياء اللي قلتيها قالت اللي تبيه راح اعطيك اياه قلت ابي انيكك وواضح من المقاطع اللي شايفها انك محرومة والمحنة زايده عندك قالت كيف تنيكني انا اختك الكبيرة قلت ذا شرطي وجلست تبوس رجلي اني اشوف شرط غير ذا واصريت عليها قالت اخليك بس تلعب من برا وتشوف جسمي عريان قلت اللي يشوف جسمك وهو عريان لازم ينيكه غصبن عنه لانه يدوخ وحق نيك هي كأنها عجبها كلامي قالت لذي الدرجة قلت وأكثر كسك ذا لازم يتناك اقل في اليوم مرتين بدات تبتسم قالت اوكي بس ماحد يدري بالموضوع قلت لها سرك في الحفظ والصون طبعا هي في شقتي انا وهي وبس رحت أقفل الباب وكلمت اهلي انها راح تجلس عندي بتنظف البيت وبعدها بنتفرج على فيلم وأنها راح تسهر...

جارتي المتزوجة لا ترتدي ملابس داخلية قصص نيك الجيران - قصص سكس

  جارتي المتزوجة لا ترتدي ملابس داخلية قصص نيك الجيران كانت جارتي المتزوجة تسكن في احدى العمارات المقابلة لعمارتنا ورغم انني اعلم انها متزوجة ولها ابناء الا انني لم اتمالك نفسي حين مررت من تحت عمارتهم وهي تقطن في الطابق الارضي حين نادتني ولما اقتربت من شرفتها طلبت مني ان اشتري لها قارورة صابون الاواني وبمجرد ان اقتربت وكانت شرفتها اعلى مني مما جعلها تنحني كي تصل يدها إلى يدي وتمنحني النقود وهنا شاهدت بزازها البيضاء وتعجبت كيف تستطيع ان تلبس روب خفيف مثل هذا في هذا الوقت من السنة الذي كان بارد جدا وخاصة في الصباح الباكر وذهبت إلى البقال واشترت قرورة صابون الاواني بعطر الليمون ثم عدت مسرعا لكني لم اتوجه إلى الشرفة بل اتجهت إلى الباب مباشرة وقرعت ولما فتحت لي الباب لم اصدق ما رأت عيناي. كانت ليلى ترتدي روب ابيض شفاف دون ستيان وحلماتها واضحة جدا ومن تحت كانت تلبس كيلوت اسود ورأيت جسمها الممتلئ وكانت وحيدة في البيت مع العلم ان نقطة ضعفي مع النساء هي البزاز المربربة التي لا اصبر عليها واحس بشهوة خارقة تجتاحني حتى وان كانت المراة لابسة ثياب واسعة فكيف إذا كانت عارية مثل ليلى وانا غير متزوج ود...